Eerste dagje, eerste indrukken - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Bo en Tim - WaarBenJij.nu Eerste dagje, eerste indrukken - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Bo en Tim - WaarBenJij.nu

Eerste dagje, eerste indrukken

Door: Bo

Blijf op de hoogte en volg Bo en Tim

22 September 2013 | Suriname, Paramaribo

Na toch wel een lange en vermoeiende reis kwamen we aan in Suriname!
Bij het landen van het vliegtuig hingen er geweldig grote tropische regenwolken in de lucht waar we doorheen moesten. Het was onwijs gaaf omdat te zien vanuit het vliegtuig.
Toen we aankwamen regende het en bleek dat het al de hele dag had geregent.
We werden opgehaald door iemand van het guesthouse waar we zitten. Bij de eerste beste supermarkt waar we langs reden stopte die en kregen we een Parbo biertje in ons handen gedrukt. 'welkom in Suriname'

De guesthouse zit op een top plekje, dichtbij het centrum en de supermarkt. (verder dan dat zijn we nog niet echt geweest.)
Er zitten hier een boel studenten dus dat word gezellig!
Het is warm, maar uit te houden. vandaag een beetje rond gelopen en onze ogen uitgekeken. Het verschil tussen rijk en arm is erg groot als je naar de huizen kijkt. We zijn benieuwd wat de rest van de week ons gaat brengen. Van de week maar even kennis gaan maken met onze stage!

nu even alle indrukken op ons laten inwerken en vanavond lekker roti eten!

• 23 September 2013 - 18:10

Juutje: